Ostatnia aktualizacja:
11 pazdziernika 2010

Opis SC59 CBR 1000RR 2011 C-ABS

SC59 CBR1000RR 2011 (opcja C-ABS)

wyświetlono: 9991 razy

Silnik. OsiÄ…gi silnika CBR1000RR sÄ… tak wspaniaÅ‚e dziÄ™ki wyjÄ…tkowemu przebiegowi momentu obrotowego w caÅ‚ym zakresie prÄ™dkoÅ›ci silnika. Przyspieszenie jest pÅ‚ynne i mocne, a dostarcza go niespotykanie lekki i zwarty konstrukcyjnie silnik.

OsiÄ…ganie peÅ‚nej mocy przy bardzo wysokich obrotach wymagaÅ‚o zastosowania cylindrów o dużej Å›rednicy i krótkiego skoku tÅ‚oków, a także beztulejowego bloku cylindrów pokrytego nowatorskÄ… warstwÄ… NiSiC ograniczajÄ…cÄ… tarcie oraz bardzo lekkich kutych tÅ‚oków, drążonych waÅ‚ków rozrzÄ…du, zaworów, kutych korbowodów i waÅ‚u korbowego. Celem dostarczenia maksymalnej radoÅ›ci ze sportowej jazdy, należaÅ‚o wygÅ‚adzić przebieg momentu obrotowego i udoskonalić precyzjÄ™ reakcji silnika na najmniejszy ruch rolgazu. PowiÄ™kszono koÅ‚o zamachowe, podwyższono też stosownie sztywność waÅ‚u korbowego. W rezultacie zwiÄ™kszono moment bezwÅ‚adnoÅ›ci waÅ‚u korbowego z koÅ‚em zamachowym o 6,87%, co optymalizuje charakterystykÄ™ silnika w warunkach wyÅ›cigowych, poprawiajÄ…c reakcjÄ™ na zmiany kÄ…ta otwarcia przepustnicy i podwyższajÄ…c wyÅ›cigowe możliwoÅ›ci motocykla. OsiÄ…gniÄ™to ten wynik bez zwiÄ™kszania masy caÅ‚kowitej, dziÄ™ki zmniejszeniu masy innych elementów, jak Å›ruby uszczelnienia gÅ‚owic wykonane z aluminium, zastosowanie cienkoÅ›ciennych koÅ‚nierzy w ukÅ‚adzie wydechowym i użyciu mniejszego silnika wentylatora.

CBR1000RR 2011

Dostępne 3 malowania:
- Repsol
- Tweaked HRC tricolour
- Black

Moc maksymalna, moment obrotowy, wyrafinowanie - serce Fireblade oferuje mnóstwo wszystkiego. Podwójny sekwencyjny elektroniczny wtrysk paliwa PGM DSFI jest jednym z najlepszych w swojej klasie i zapewnia najlepsze osiągi. Cała konstrukcja jest zoptymalizowana pod kątem niskiej masy.

Aby zoptymalizować reakcje na gaz, a zwłaszcza przy jeĽdzie sportowej na torze, inżynierowie Hondy zwrócili na to szczególną uwagę. Alternator został wyposażony w więcej mocy i odpowiednio dostosowany do szybkości wału korbowego. Mniejsza masa wału korbowego to lepszy wyniki bezwładności alternatora o 6,87%. Tym sposobem została poprawiona reakcja na gaz, zostało to osiągnięte bez zwiększania ciężaru całkowitego. ¦ruby aluminiowe głowicy cylindra, cienkie ścianki części wydechu i mniejsza waga silnika wentylatora powoduje że motocykl ma taką samą wagę co przed rokiem.

"Honda Assist Slipper Clutch" sprzęgło antyhopingowe ma pomagać przy szybkim redukowaniu biegów by koło nie odrywało się od podłoża i blokowało. Inna zaleta: niskie zużycie samego sprzęgła.

Norma EURO-3 emisji spalin uzyskana przez sprawdzony katalizator HECS3 z sondą lambda. System monitoruje i kontroluje mieszankę paliwa, tak aby była zawsze optymalna wydajność spalania i emisji spalin przy wszystkich prędkościach.

CBR1000RR 2011 w akcji
STRONY: 1
Copyright (c) 2007-2022 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28