Ostatnia aktualizacja:
5 wrze艣nia 2009

Opis SC59 CBR 1000RR 2009 C-ABS

SC59 CBR1000RR 2009 eC-ABS

wy艣wietlono: 9711 razy

CBR1000RR fireblade zosta艂a uznana w 2008 jako najlepszy motocykl sportowy 1000ccm, zar贸wno w sprzeda偶y i parametrach. Oferuje on w rzeczywisto艣ci najwy偶szy poziom zar贸wno na drogach i na torze. W por贸wnaniu do konkurencji, zwinny i szybki, fireblade dostarcza najwy偶szego poziomu adrenaliny.

Do wersji 2009, Honda in偶ynierowie poszli jeszcze bardziej do przodu w dziedzinie bada艅 technologicznych, zawiera inne elementy bezpiecze艅stwa obok ju偶 wysokiej dynamiki i mocy, bez utraty agresywno艣ci. Dodanie systemu "Combined ABS" (czytaj wi臋cej) elektronicznie kontrolowanego powoduje 偶e wzrasta bardzo mocno bezpiecze艅stwo kieruj膮cego.

Trudno艣ci w realizacji tego zadania nigdy nie nie zniech臋ci艂y Hond臋. Dodanie ABS z kombinowanym elektronicznym systemem w Hondzie Fireblade jest niew膮tpliwie z艂o偶one. Honda nie ukrywa 偶e poci膮ga艂o to za sob膮 wzrost ca艂kowitej wagi motocykla ale bez wp艂ywu na charakter sportowy CBR1000RR.

CBR 1000RR 2009

Chocia偶 C-ABS nie pomaga w czasie zwyk艂ej jazdy, system jest tak zaawansowany, uaktywnia si臋 tylko w ekstremalnych warunkach. Dlatego nawet do艣wiadczeni kierowcy mog膮 korzysta膰 z niego w czasie jazdy na torze do toru. Pomy艣l tylko jak si臋 przyda w czasie deszczu lub w przypadku, gdy warunki pogodowe gwa艂townie si臋 zmieni膮. Z drugiej strony, korzy艣ci w zakresie bezpiecze艅stwa przy sytuacjach awaryjnych lub w warunkach 艣liskiej nawierzchni s膮 nieocenione. Po raz pierwszy w historii, Honda prezentuje motocykl Super Sport, kt贸ry zapewnia najwy偶szy poziom mocy i szybko艣ci wraz z pe艂nym bezpiecze艅stwem gwarantowanym przez system ABS.


Styl

Kompaktowa wielko艣膰 i wszystko koncentruje si臋, aby uzyska膰 optymaln膮 centralizacje masy. Aerodynamika dostosowana jest tak by uzyska膰 minimalny op贸r przy du偶ych pr臋dko艣ciach, prz贸d jest tak skonstruowany tak aby ograniczy膰 do maksimum bezw艂adno艣ci przedniego ko艂a i maksymalizacji efektywno艣ci aerodynamicznej.

CBR 1000RR 2009 CBR 1000RR 2009

  • Eleganckie kierunkowskazy zintegrowane w lusterka wsteczne uzupe艂niaj膮 czyst膮 sylwetk臋.
  • Nowe tylne owalne kierunkowskazy, charakteryzuj膮 si臋 jasnym kloszem z pomara艅czowymi 偶ar贸wkami.
  • Nowy kolor dekli bocznych, wersja europejska posiada teraz powlekane czarnym lakierem.

    CBR 1000RR 2009

    Standardowa wersja fireblade (bez ABS) ma zamontowane nowe czarne zaciski hamulcowe. Model z C-ABS oferuje zaciski w kolorze "Racing" - br膮zowe.

    Wersja z ABS posiada z lewej strony pokryw臋 os艂aniaj膮c膮 widok komponent贸w ABSu. Tylni stela偶 ukrywa jednostk臋 ECU kt贸ra jest zabudowana czarnym plastikiem.



    Kolory:

    Dwa nowe pi臋kne kolory pragn膮 wyrazi膰 dum臋 z powodu 50 lat uczestnictwa (i wygrywania!) Hondy w wy艣cigach. Chc膮 r贸wnie偶 podkre艣li膰 niezwyk艂膮 tradycj臋 fireblade i bardzo bliskie stosunki z RC212V: wspania艂y wersji trzykolorowy HRC, w kolorze, kt贸ry zdoby艂 zwyci臋stwo z Checa i Kiyonari w "Suzuka 8 godzin" i malowanie Repsol z motoGP.
    Nowe, pi臋kne kolory 2009 obejmuj膮 Sunbeam Pearl White (Tricolore HRC) i "Repsol Replika" (r贸wnie偶 z ABS). Dost臋pne te偶 b臋d膮 dwa dodatkowe kolory: Graphite Black con Candy Glory Red i Pearl Sunbeam White con Graphite Black.

    CBR 1000RR 2009 CBR 1000RR 2009 CBR 1000RR 2009 CBR 1000RR 2009

    Wydajno艣膰

    Wysi艂ki maj膮ce na celu zwi臋kszenie efektywno艣ci ka偶dego z mechanicznych cz臋艣ci silnika przek艂ada si臋 na "pakiet" niezwykle lekki i kompaktowy.
    Waga t艂ok贸w, krzywek, zawory i r贸偶nych zosta艂a obni偶ona przy jednoczesnym zachowaniu niezawodno艣ci.
    Innowacyjne sprz臋g艂o antyhopingowe dzia艂a by tylne ko艂o nie straci艂o przyczepno艣ci w czasie ostrych redukcji bieg贸w.

    CBR 1000RR 2009 Wydech zamontowany na dole poprawia centralizacj臋 masy pojazdu, zwi臋ksza "prze艣wit" - bardzo przydatne na torze i pod czas maksymalnych z艂o偶e艅.
    System HECS3 katalizatora z sond膮 lambda prowadzi ci膮g艂y monitoring emisji zanieczyszcze艅 w spalinach i reguluje moc, aby uzyska膰 bardziej efektywne spalanie mieszanki i jak to mo偶liwe, utrzymanie poziom贸w emisji w ramach okre艣lonych przez przepisy EURO-3.

    Rama z aluminium, sk艂ada si臋 z czterech oddzielnych cz臋艣ci, jest sztywna i lekka.
    Przedni odwr贸cony widelec HMAS z lagami 43 mm, jest w pe艂ni regulowany, osi膮ga idealn膮 r贸wnowag臋 pomi臋dzy komfortem i trzymania si臋 drogi z du偶膮 pr臋dko艣ci膮.
    Tylne zawieszenie Unit Pro-Link wywodzi si臋 bezpo艣rednio z MotoGP.
    Druga generacja innowacyjnego amortyzatora skr臋tu HESD poprawia stabilno艣膰 jazdy przy du偶ych pr臋dko艣ciach i sprawia, 偶e kierownica przy niskich pr臋dko艣ciach jest l偶ejsza. Automatycznie dostosowywuje si臋 w zale偶no艣ci od pr臋dko艣ci pojazdu.

    CBR 1000RR 2009

    Zalety systemu ABS (zapobieganie blokowaniu k贸艂 podczas hamowania w nag艂ych sytuacjach) oraz opracowane przez Honda CBS (wi臋ksz膮 stabilno艣膰 i lepsz膮 kontrol臋 podczas hamowania) s膮 teraz widoczne dla wszystkich. Ten nowatorski system opracowany specjalnie w oparciu o cechy supersportowego motocykla: kr贸tki rozstaw osi, tendencja do podnoszenie ty艂u podczas hamowania. Nowa elektroniczna kontrola unika tego wszystkiego, powoduj膮c wy艣mienit膮 kontrole i stabilno艣膰 ale przede wszystkim doskona艂e hamowanie. W praktyce, na podstawie intensywno艣ci naciskania d慕wigni hamulca (przedniego i tylnego) elektronika przekazuje si艂臋 hamowania mi臋dzy osiami dw贸ch k贸艂 a jednocze艣nie zachowuje w jak najwi臋kszym stopniu na neutralne zachowanie motocykla

    Model 2009 w skr贸cie:
    • Najl偶ejszy w klasie litrowych motocykli Supersport charakteryzuje si臋 agresywn膮 i zwart膮 sylwetk膮 o doskonale scentralizowanej masie.
    • Smuk艂e, aerodynamiczne kszta艂ty gwarantuj膮 minimalne opory powietrza przy du偶ych pr臋dko艣ciach.
    • Nowy kszta艂t tylnych kierunkowskaz贸w uzupe艂nia kompaktow膮 i ostr膮 stylizacj臋 tylnej cz臋艣ci motocykla.
    • Nowa, tr贸jkolorowa wersja malowania HRC nawi膮zuje do 50 lat zwyci臋stw - Honda Racing.
    • Kompaktowy, mocny silnik ze zminimalizowan膮 mas膮 cz臋艣ci sk艂adowych charakteryzuje si臋 doskona艂ymi osi膮gami od najni偶szych warto艣ci obrotowych.
    • Sprz臋g艂o z kontrolowanym u艣lizgiem podczas hamowania silnikiem oraz zwi臋kszonym dociskiem tarczy w trakcie przyspieszania poprawia stabilno艣膰 motocykla w czasie sportowej jazdy (Honda Assist Slipper Clutch).
    • Nisko umieszczony uk艂ad wydechowy dodatkowo obni偶a 艣rodek ci臋偶ko艣ci motocykla.
    • Katalizator HECS3 z czujnikiem tlenu spe艂nia normy EURO-3.
    • Wytrzyma艂a, sztywna i lekka czteroelementowa aluminiowa rama.
    • Wyczynowy, w pe艂ni regulowany, 43 milimetrowy odwr贸cony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge.
    • Elektrohydrauliczny amortyzator skr臋tu drugiej generacji (HESD).
    • Promieniowe czterot艂oczkowe zaciski hamulcowe i sze艣ciopunktowe p艂ywaj膮ce tarcze zapewniaj膮 wyj膮tkow膮 skuteczno艣膰 hamowania przy minimalnej masie nieresorowanej.
    • Kompaktowy, nowoczesny i praktyczny zestaw wska慕nik贸w.
    • Elektronicznie sterowany uk艂ad ABS po艂膮czony z CBS (Combined ABS) spe艂nia wszystkie zasadnicze funkcje ABS i CBS - w tym zapobieganie blokadzie k贸艂 i lepszy rozdzia艂 si艂y hamowania (dotyczy wersji z ABS).
    • Nowatorska technologia eC-ABS dostosowana do klasy Supersport redukuje unoszenie ty艂u tego kr贸tkiego sportowego motocykla podczas hamowania, zapewniaj膮c 艣wietn膮 stabilno艣膰 i przewidywalne zachowanie pojazdu. Jednocze艣nie gwarantuje znakomite op贸慕nienia wymagane podczas sportowej jazdy (dotyczy wersji z ABS).
    • Umieszczona pod siedzeniem nowa aerodynamiczna os艂ona chroni elektroniczny modu艂 C-ABS (dotyczy wersji z ABS).
    CBR1000RR 2010 w akcji
  • STRONY: 1
    Copyright (c) 2007-2010 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrze偶one

    HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28