
| Tweet |
4. Dane techniczne
|
SILNIK |
|
|
Typ |
Chłodzony cieczą 4-suwowy, 16-zaworowy DOHC, rzędowy 4-cylindrowy |
|
Pojemność skokowa (cm³) |
1000cm3
|
|
Liczba zaworów na cylinder |
4 |
|
Średnica cylindra x skok tłoka (mm)´ |
81 mm x 48,5 mm |
|
Stopień sprężania |
13,0 x 1 |
|
Moc maksymalna |
160 kW przy 14500 obr /min |
|
Maks. moment obrotowy |
113 Nm przy 12500 obr/min |
|
Pojemność układu smarowania |
4,0 l |
|
SYSTEM PALIWOWY |
|
|
Zasilanie |
PGM-DSFI |
|
Zbiornik paliwa |
16,1 l |
|
Zużycie paliwa |
6,25 l/100 km |
|
INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
|
|
Rozrusznik |
Elektryczny |
|
Pojemność akumulatora |
12-2 Akumulator litowo-jonowy |
|
Moc alternatora |
|
|
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
|
|
Typ sprzęgła |
Mokre wielotarczowe hydrauliczne z antyhoppingiem |
|
Typ skrzyni biegów |
6-biegowa |
|
Przekładnia główna napędowa |
Łańcuchowa |
|
RAMA |
|
|
Typ |
Aluminiowa kompozytowa kołyskowa dwubelkowa |
|
PODWOZIE |
|
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2100 x 745 x 1140 mm |
|
Rozstaw osi |
1455 mm |
|
Kąt pochylenia kolumny |
24o |
|
Wyprzedzenie |
102 mm |
|
Wysokość siedziska |
830 mm |
|
Prześwit |
115 mm |
|
Masa własna |
201 kg |
|
ZAWIESZENIE |
|
|
Przednie |
Teleskopowe z odwróconym widelcem, średnica wewnętrzna 43 mm, Ohlins NPX Smart-EC z regulacją napięcia wstępnego oraz tłumienia dobicia i odbicia. Skok 125 mm |
|
Tył |
Pro-Link z gazowym amortyzatorem Ohlins TTX36 Smart-EC z regulacją napięcia wstępnego oraz regulacją tłumienia dobicia i odbicia Skok 143 mm |
|
KOŁA |
|
|
Obręcz koła przedniego |
3,5 x 17 cali |
|
Obręcz koła tylnego |
6,0 x 17 cali |
|
Opona przednia |
120/70-ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP Bridgestone RS11 |
|
Opona tylna |
200/55-ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP Bridgestone RS11 |
|
HAMULCE |
|
|
Układ ABS |
Dwukanałowy |
|
Przednie |
Tarcze wentylowane i perforowane o średnicy 330 mm, 4-tłoczkowe zaciski Brembo |
|
Tylne |
Tarcze wentylowane i perforowane o średnicy 220 mm, 2-tłoczkowe zaciski Brembo |
|
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
|
Zespół wskaźników |
TFT-LCD |
|
System zabezpieczeń |
HISS (Honda Intelligent Security System) |
|
Reflektory |
LED |
|
Światła tylne |
LED |
Wszystkie dane techniczne mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
** Należy pamiętać, że podane liczby to wyniki uzyskane przez firmę Honda w standardowych warunkach testowania, zalecanych przez WMTC. Testy są prowadzone na hamowni, z wykorzystaniem standardowej wersji modelu z kierowcą bez pasażera i dodatkowego wyposażenia. Rzeczywiste zużycie paliwa może się różnić w zależności od sposobu jazdy i konserwacji pojazdu, warunków pogodowych, warunków na drodze, ciśnienia w oponach, zainstalowanych akcesoriów, ładunku, wagi kierowcy i pasażera oraz innych czynników.
|
SILNIK |
|
|
Typ |
Chłodzony cieczą 4-suwowy, 16-zaworowy DOHC, rzędowy 4-cylindrowy |
|
Pojemność skokowa (cm³) |
1000cm3
|
|
Liczba zaworów na cylinder |
4 |
|
Średnica cylindra x skok tłoka (mm)´ |
81 mm x 48,5 mm |
|
Stopień sprężania |
13.4:1 |
|
Moc maksymalna |
217,5 KM (160 kW) przy 14500 obr./min. |
|
Maksymalny moment obrotowy |
112 Nm przy 12,500 500 obr./min |
|
Poziom hałasu |
Lurban 74db / Lwot 77db |
|
Pojemność układu smarowania |
4,0 l |
|
SYSTEM PALIWOWY |
|
|
Zasilanie |
Elektroniczny wtrysk PGM-FI |
|
Zbiornik paliwa |
16,1 l |
|
Emisja CO2 wg WMTC |
153 g/km |
|
Zużycie paliwa |
15,2 km / l (6,6 l / 100 km) |
|
INSTALACJA ELEKTRYCZNA |
|
|
Rozrusznik |
Elektryczny |
|
Pojemność akumulatora |
12-2Ah HY85S litowo-jonowy |
|
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU |
|
|
Typ sprzęgła |
Mokre wielotarczowe hydrauliczne 2-sprzęgłowe |
|
Typ skrzyni biegów |
Manualna 6-biegowa |
|
Przeniesienie napędu |
Łańcuch |
|
RAMA |
|
|
Typ |
Aluminiowa kompozytowa kołyskowa dwubelkowa |
|
PODWOZIE |
|
|
Wymiary (dł. x szer. x wys.) |
2100 x 745 x 1140 mm |
|
Rozstaw osi |
1460 mm |
|
Kąt pochylenia kolumny |
24o |
|
Wyprzedzenie |
102 mm |
|
Wysokość siedziska |
830 mm |
|
Prześwit |
115 mm |
|
Masa własna |
201 kg |
|
ZAWIESZENIE |
|
|
Przód |
Widelec teleskopowy Öhlins NPX S-EC z regulacją napięcia wstępnego oraz tłumienia dobicia i odbicia, średnica wewnętrzna 43 mm, skok 125 mm |
|
Tył |
Wahacz Öhlins TTX36 S-EC Pro-Link z regulacją napięcia wstępnego oraz tłumienia dobicia i odbicia, skok 125 mm |
|
KOŁA |
|
|
Obręcz przednia |
17 cali x 3,5 |
|
Obręcz tylna |
17 cali x 6,0 |
|
Opona przednia |
120/70-ZR17 M/C (58W) Pirelli Diablo Supercorsa SP Bridgestone RS11 |
|
Opona tylna |
200/55-ZR17 M/C (78W) Pirelli Diablo Supercorsa SP Bridgestone RS11 |
|
HAMULCE |
|
|
Układ ABS |
Dwukanałowy |
|
Przód |
Tarcza 330 mm, 4-tłoczkowy, montowany promieniowo zacisk Brembo Stylema |
|
Tylne |
Tarcze wentylowane i perforowane o średnicy 220 mm, 2-tłoczkowe zaciski Brembo |
|
ZESPÓŁ WSKAŹNIKÓW I UKŁAD ELEKTRYCZNY |
|
|
Zespół wskaźników |
Ekran TFT-LCD |
|
System zabezpieczeń |
Honda Smart Key |
|
Reflektor |
LED |
|
Światła tylne |
LED |
|
Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów |
Tak |
|
Quickshifter |
Tak |
Wszystkie dane techniczne mogą jeszcze ulec zmianie.
** Należy pamiętać, że podane liczby to wyniki uzyskane przez firmę Honda w standardowych warunkach testowania, zalecanych przez WMTC. Testy są prowadzone na hamowni, z wykorzystaniem standardowej wersji modelu z kierowcą, bez pasażera i dodatkowego wyposażenia. Rzeczywiste zużycie paliwa może się różnić w zależności od sposobu jazdy i stanu pojazdu, warunków pogodowych, warunków na drodze, ciśnienia w oponach, zainstalowanych akcesoriów, ładunku, wagi kierowcy i pasażera oraz innych czynników.
