Ostatnio wziąłem się za montaż xenona 6000k w mojej 929. Porobiłem parę zdjęć, zebrałem wszystko w kupę i jakoś postaram się Wam to przedstawić... ;)
Więc do rzeczy:
1. XENON 6000k
Kupiłem na Allegro komplet (2x żarnik H7, 2x przetwornica i jakieś cuda do montażu) za 155 zł.

2. MONTAÅ»
W pierwszej kolejności pasowałoby znaleĽć miejsce na przetwornicę. Najlepiej umieścić ją pod lewym wypełnieniem. Miejsca w ch... i siedzi jak złoto, a co do wlotów airboxa... hmmm różnicy w mocy nie czuję, swoją drogą po drugiej stronie japońce upchali jeszcze więcej kabli i dział

3. Żeby dobrze przymocować przetwornice pasuje ściągnąć wewnętrzną owiewkę. PóĽniej cztery dziury na krzyż, dwie czarne opaski i dla pewności taśma dwustronna na gąbce. W instrukcji jest napisane żeby nie montować przetwornicy blisko Ľródeł ciepła. Dlatego okleiłem wewnętrzną część plastiku takim czymś do kominów co by się nie grzało :P (nie wiem jak to się nazywa, na zdjęciu widać). Bez tego pewnie też by było, ale miałem pod ręką to co mi szkodzi :P

4. Przetwornice mamy już za sobą, teraz trzeba dopasować żarnik. Z kołnierzyka, który dostaliśmy w zestawie wyciągamy kable które idą do zasilania tak, że zostają tylko kable od żarnika do przetwornicy jak na zdjęciu. W oryginalnej gumie nie trzeba nic wycinać, wpychamy w nią tylko nowy kołnierz.

5. Teraz czas założyć plastik z przetwornicą, żarnik i pospinać kable.

6. Jeszcze wypełnienie.... a tak to wygląda po złożeniu...

EFEKT

Najważniejsze... porównanie żarówki H7 55w (lewe zdjęcie) i xenona (prawe zdjęcie).

tekst i foty:
bartek_929