Ostatnia aktualizacja:
31 sierpnia 2009

KLOCKI HAMULCOWE SC33

LISTA KLOCKÓW HAMULCOWYCH DO SC33 SC44 SC50

wyświetlono: 10544 razy



Lista firm i klocków pasujących do SC33 (98-99) , pasują też do SC44 i SC50.





NISSIN:
ST 2P245-przód
NS 2P244 -Tył

RS(czerwone) = sport, bardzo ostre i skuteczne ale lubią zjadać tarcze.
ST(złote) = sportowo-turystyczne, skuteczność na przyzwoitym poziomie, lżejsze życie tarcz.
NS (niebieskie) = małe, lekkie, słabe sprzęty lub na tył.




EBC:
FA265HH - przód
FA174 - Tył

FA......- Podstawowy typ klocków hamulcowych zbudowany na bazie Kevlaru firmy Dupont, całkowicie bezazbestowe i nietoksyczne. Pozwalają ograniczyć zużycie tarcz hamulcowych praktycznie do zera!
FA......HH - Przeznaczone do szybkich motocykli sportowych i sportowo-turystycznych. Materiał użyty do produkcji tego typu klocków powoduje znaczna poprawę siły hamowania przy jednoczesnym zwiększeniu ich trwałości. Ponadto poprzez zastosowanie perforowanej powierzchni tylnej klocków, znacznie poprawiono odprowadzanie ciepła.



LUCAS:
MCB 703 SV - przód
MCB 634 - Tył

SV - okładzina sintermetalowa,
SRQ - okładzina sintermetalowa z domieszką karbonu,
CRQ - klocki karbonowe stosowane na tory wyścigowe




FERODO:
FDB2079ST- przód
FDB754P - Tył

P - seria Platinum - najlepsza do codziennego użytkowania. Łączy znakomitą siłę hamowania oraz dobrą wytrzymałość - całość za rozsądną cenę. Skuteczność hamowania jest równie dobra na suchej drodze, jak i na podczas deszczu.
ST- seria Sinterowa - Klocki z dodatkiem miedzi w materiale ciernym, pasujące zarówno do stalowych, jak i żeliwnych tarcz hamulcowych. Gwarantują lepszą siłę hamowania niż seria Platinum, choć okupione jest to trochę krótszą żywotnością.
CP- seria CP911 - do zastosowań wyścigowych. NIE mogą być stosowane na drogach publicznych.




SBS:
734 HS-przód
657 LS-tył

Street Excel - do współczesnych motocykli szosowych i sportowych, sinterowe (mocne). Na przód HS (high friction - wysoki współczynnik tarcia) oraz tył LS (low friction - niski współczynnik tarcia)
Street - szosowe. Do turystyki i codziennego użytku. Na przód HF i tył LF
Off-Road - do motocykli off-road
RS i Dual Carbon - do jazdy wyścigowej.




Carbone Lorraine:
2711 SBK5 lub A3+ -Przód
2296 RX -tył

SBK5 - sportowe przednie (na ulicę do mocnych motocykli)
A3+ - szosowe przednie
RX3 - szosowe tylne (do użycia w parze z SBK5 i A3+)
S4 - do lekkich motocykli
A także: ATV1 (quady), C44 (wyścigowe przednie), MSC (maxi scooter), SC (scooter), SM3 (supermoto), X1 (off-road ciężki teren), X2 (off-road lekki teren), X43 (off-road wyścigowe)




BREMBO:
07HO45 - Przód
07HO36 - Tył

Zwykłe(Niebieskie) - Carbon-Ceramic
Szosowe(Czerwone) Na przód SA i tył SP (Sinterowe)
Sportowe(srebrne)(tylko przód)-SC(Sinterowe) i RC-(Carbon-Ceramic)


UWAGA! klocki pasują tylko do sc33 ale z 98-99 niestety we wcześniejszym modelu 96-97 oraz 92-96(SC28) pasują tylko klocki na tył. Oznaczenia twardości dałem przykładowe każdy niech wybiera według uznania.


Opisał - Waterblade
STRONY: 1
Copyright (c) 2007-2022 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28