Tweet |
Tylną lampę z wbudowanymi kierunkami motodynamic sprowadziłem ze stanów. Z zamontowaniem było trochę roboty - ok 1,5 godziny, lecz efekt jest bardzo dobry. Przypominam że opis jest w Fireblade w wersji z ABSem – różni się same rozmieszczenie elementów jak akumulator, bezpieczniki, cały dolny plastik też jest większy by zmieścić pompy z absu.
Na początek odkręcamy 4 śruby mocujące tylny zadupek, odkręcamy też od dołu po 2 śruby z lewej i prawej strony – teraz możemy odkręcić 2 śruby w samym zadupku.
Pod akumulatorem mamy czarną kostkę która odpowiada za tylne migacze, biała za oświetlenia tablicy , a dwa przewody w zielonej osłonce to światło hamulca i postojowe. Oryginalna wiązka jest bardzo długa wiec by jak najmniej miejsca zajęło odciąłem kostkę i przylutowałem 2 wyjścia na migacze (miałem z poprzedniego moto) tym samym zmniejszyłem całość do ok 10cm. Wszystko podpiąłem lecz był problem z przetwornikiem który był zamontowany do sterowania samą lampą. Idealnie wszystko zmieściło się w miejscu na oryginalna blokadę U którą można kupić w hondzie.
Sama lampa trzyma się na dwóch śrubach po lewej i prawej stronie, wystarczy z oryginalnej przełożyć odpowiednie blaszki i po robocie.
Całość prezentuje się całkiem przyzwoicie :)