Zakup żarników - proponuję 6000K bo taka barwa mi najbardziej osobiście odpowiada. Jeśli jest możliwość kupcie wersję żarników z przetwornicą SLIM (jak paczka fajek tylko połowę cieńsza). Do tego proponuję kupić z kolegą na spółkę bo nie opłaca się kupować wersji stricte for moto z jedną przetwornicą ( dużą ) i jednym żarnikiem z racji ceny.
Więc do rzeczy:
1. Usuwamy stare H7 i wyjmujemy przewody zasilające żarówkę z kostki.

2. Usuwamy stare H7 i wyjmujemy przewody zasilające żarówkę z kostki.

3. Podłączamy nasze przewody pod zasilanie przetwornicy i instalujemy żarnik.

4. Tak to mniej więcej powinno wyglądać. Teraz pozostaje przetwornica i przewody wysokiego napięcia.

5. Tak wyglÄ…da przetwornica w wersji SLIM

6. Można podpiąć do niej kostki i resztę bałaganu.

Jak ktoś się nie może odnaleĽć to w lewym górnym rogu fotki jest klakson
Teraz najbardziej dyskusyjna sprawa. Przetwornica i kable WN owinięte zostały w gąbkę i wszystko zostało przyklejone do ścianki bocznej na taśmę dwustronną.
Schowałem to w lewym dolocie powietrza zachowując tym samym uwagę aby przelot powietrza został zachowany! Zatkanie całkiem kanału dolotowego chyba nie muszę nikomu tłumaczyć czym się może objawiać przy dynamicznie doładowanych silnikach. Dlaczego dyskusyjne? Ano właśnie dlatego że przelot powietrza w kanale został raczej mocno upośledzony ale czy na tyle żeby odszywać spadek mocy to trzeba by było chyba na hamownię się udać.
7. Tak to wygląda na koniec - kable opanowane, względny porządek.

8. Efekt końcowy. Dodam że pozycje to też diody (białe) bo zwykłe W5W wyglądały jak bym miał zapalone dwie świeczki i światło było koloru brązowo-żółtego w porównaniu z żarnikiem xenonowym.

tekst i foty: Ferson