
--------------------------------------------------
Kluczyk SC44 part number 35121-MBW-601
Kluczyk SC50 part number 35121-MCJ-D00
Kluczyk SC57 part number 35121-MBW-601
Potrzebne rzeczy: drugi klucz, troche kabli, krokodylkow i rezystorka bylejakiego, wazne tylko by byl 1k. Robimy 2 przewody, w jednym instalujemy rezystorek.
1. podłaczamy 2 przewody do kostki od ingition pulse generator(impulsator zaplonu) Kabel z rezystorkiem ciagniemy od plusa z akumulatora do zoltego kabla ingition pulse generator(kabel sygnałowy, zółty w 929 idzie to ECM. Drugi kabel idzie na mase z wtyczki generatora.
2. Działajacym kluczykiem przekręcamy stacyjke, czerwony przycisk zapłonu na manetce ma byc w pozycji zapłon.
*Lampka HISS się pali cały czas
3. Czekamy 10 sekund, potem odpinamy krokodylka z plusa akumulatora(niczego nie wyłaczamy), odczekać min. 2 sekundy, następnie podłaczyć spowrotem.
4. Lampka hiss popali sie ok 2 sekundy, potem zacznie mrugać po 4 razy. Niech sobie dla pewności mrugnie z 8 razy. Wyciagamy działajacy kluczyk.
*Uwaga: działajacy klucz trzymamy z daleka od pentli HISS, oraz do nasępnego kroku nigdy nie uzywamy tego samego klucza!
5. wkładamy nowy surowy klucz, przekrecamy na ON, Lampka hiss zachowa się tak samo jak w 4 punkcie. Jak sobie pomruga te 8 razy to przekreamy stacyjke, wyciagamy kluczyk.
6. odlaczyc kabel pomocniczy, podlaczyc wszystko jak bylo oryginalnie i sie cieszyc:P
tekst:
Yannkes
Nie wiem jak w 929 ale w 954 trzeba podnieść zbiornik i z prawej strony moto przy ramie idzie wiazka od ECU z niej wyprowadzona jest czerwona wtyczka, rozpinasz ja i jedna część zostaje przy wiazce a druga idzie w dekiel od sprzęgła. Ta która idzie do dekla zostawiasz w spokoju. Kablem podpinasz się pod ta wtyczkę wystajaca z wiazki u mnie ta wtyczka jest przy samej wiazce i dosyć ciężko jest przy niej kombinować ale da się podpiać. Drugi koniec kabla pod akumulator podpinasz żółty do plusa biały do minusa

CBR929RR SC44:
Rezystor w opisie jest jako zabezpieczenie (jeżeli by ktoś coś źle podłaczył to przy zwarciu zamiast cała instalację zjaramy opornik). Nie powinien być za duży opór do 100 ohm i koniecznie małej mocy.
1. Najpierw szukamy prawej strony motocykla..... i ściagamy owiewki

2. Następnie za rama od spodu szukamy czerwonej kostki 2pin, wyglada ona tak

3. Rozłaczamy ja i możemy przepchać do góry (łatwiej wtedy do niej się podpiać)
Należy jednak pamiętać żółty do plusa, biało-żółty minusa.

4. Jeszcze fotka aku z zapiętymi kabelkami (nie wiem po co)

tekst:
ryjek
CBR1000RR SC57a:
W serwisówce kość opisana jest jako łaczaca CKP ( crankshaft position) sensor.
Moje uwagi: trzeba dokładnie liczyć według instrukcji sekundy jak 10 to 10 i min 2 to lepiej 4-5.

tekst:
pit
wiecej można się dowiedzieć na forum -> kliknij