Obrazek

motoGP: Honda Repsol Team oficjalnie

15.03.2010, 20:53 | Tytus
czytano: 5107 razy
Zespół Repsol Honda oficjalnie odsłonił swój motocykl na nadchodz±cy sezon. Na prezentacji w Madrycie, pojawił się jednak tylko jeden kierowca owej ekipy - Dani Pedrosa. Jego pratner Andrea Dovizioso zachorował tuż przed prezentacj± i z powodu gor±czki nie mógł uczestniczyć w gali.

Fabryczny team Hondy zaprezentował swoj± RC 212V na niecały miesi±c przed rozpoczęciem sezonu 2010. Gwiazd± owej imprezy był wcze¶niej wspomniany #26, który wyst±pił przed blisko siedmioma tysi±cami fanów w Palacio de Deportes de la Comunidad de Madrid. Wydarzenie to zbiegło się w czasie wraz z przedostatni± rund± Mistrzostw ¦wiata serii FIM Indoor Trial.





Pedrosa na scenę wjechał na rowerze, po czym spod sufitu został spuszczony jego motocykl - RC 212V. Drugi zawodnik ekipy Repsol Honda – Andrea Dovizioso nie pojawił się podczas prezentacji. Wszystko z powodu choroby, która od kilku dni trapi Włocha. #4 zmaga się między innymi z gor±czk± i zdecydował, że lepiej będzie je¶li zostanie w łóżku, by w pełni doj¶ć do siebie przed nadchodz±cymi testami, które odbęd± się w Katarze. „Dovi” wysłał jednak specjaln± wiadomo¶ć dla swych fanów, prosto ze swego domu, mieszcz±cego się we włoskiej miejscowo¶ci Forli.

„Bycie tutaj podczas prezentacji Repsol Honda Team i zobaczenie, jak ogromne mamy wsparcie, jest czym¶ niesamowitym. Jest to tym ważniejsze, bowiem rok temu nie mogłem uczestniczyć w owej imprezie z powodu kontuzji. To było strasznie dziwne uczucie, bo musiałem w tym czasie siedzieć w domu,” mówił wczoraj Dani, który podczas ostatnich testów w Malezji uplasował się dopiero na ósmej pozycji. „Czuję się przed tym sezonem naprawdę dobrze. Jestem naprawdę zmotywowany, a nasze cele na ten rok s± proste: chcemy poprawić się w każdym możliwym obszarze i konsekwentnie walczyć o zwycięstwa w każdym wy¶cigu.”

Miniona już przerwa pomiędzy testami była znacznie lepsza dla Pedrosy niż ubiegła zima. Rok temu walczył on bowiem z kontuzj± kolana, a teraz, choć w grudniu przeszedł mał± operację (usunięcia metalowej płytki z nadgarstka), był w stanie ostro trenować. „Ten sezon rozpocznę w pełni sprawny, a zim± mogłem bez problemu ćwiczyć nad utrzymaniem wysokiej formy.”

Nie mogło także zabrakn±ć opini Hiszpana na temat ostatnich testów, które miały miejsce pod koniec lutego w Malezji. Wyniki obu zawodników fabrycznej ekipy Hondy były na obiekcie niedaleko Kuala Lumpur gorszymi, niż można się było spodziewać. „Ostatnio na Sepang nie byli¶my w stanie dokonać takich postępów jakich się wcze¶niej spodziewali¶my. Przed nami jeszcze jednak dwa dni testów, które będziemy starali się maksymalnie wykorzystać, by jak najlepiej przygotować się do nadchodz±cego sezonu.”

Główne zmiany w RC 212V na ten sezon dotyczyły szczególnie podwozia. Dodatkowo zmodyfikowano tylni wahacz, jak również poprawiono elektronikę. Warto też nadmienić, że hiszpańska rafineria paliwowa Repsol oraz fabryczny zespół Hondy współpracować będ± ze sob± już szesnasty rok z rzędu.

Jak na ironię, drugi raz z rzędu na prezentacji teamu Repsol Honda obecny był tylko jeden zawodnik owej ekipy. Rok temu z udziału w owej imprezie musiał zrezygnować Pedrosa, z kolei tym razem próżno było wypatrywać na scenie Andrei Dovizioso. „Jest mi naprawdę przykro, że nie mogłem wzi±ć udziału w prezentacji, ale zdrowie jest najważniejsze. Priorytetem całego zespołu jest jednak to, by¶my byli w jak najlepszej formie podczas ostatnich testów w Katarze. Naszym wspólnym celem jest to, by wszyscy mogli każdej niedzieli widzieć zespół Repsol Honda walcz±cy w czołówce.”

Zarówno „Dovi” jak i jego team maj± jednak nadzieję, że do czwartku pozbędzie się on już wszelkich objawów grypy. „Wszyscy pracowali bardzo ciężko podczas zimy, Honda poprawiła się wła¶ciwie w każdym obszarze, a z naszej strony, strony zawodników, pracowali¶my bardzo ciężko by utrzymać formę. Wiemy, że nie będzie łatwo, ale postaramy się walczyć w czołówce podczas każdego weekendu Grand Prix. Jestem bardzo szczę¶liwy, że mogę reprezentować barwy teamu Repsol Honda już drugi rok z rzędu,” dodał na koniec Dovizioso, który cał± sw± karierę w Motocyklowych Mistrzostwach ¦wiata spędził jeżdż±c wła¶nie na motocyklach marki Honda.

Ekipa Repsol Honda o najwyższe laury będzie walczyła już 11. kwietnia na torze Losail, podczas pierwszego wy¶cigu sezonu 2010. Wcze¶niej jednak, bowiem już w nadchodz±cy czwartek, podobnie jak inne zespoły, zaliczy ostatnie przygotowania przed nadchodz±cym cyklem zmagań. Owe testy odbęd± się również na katarskim obiekcie położonym niedaleko Doha.

zródło: www.motogp.com.pl

Nowe fotki w galerii: 8 z 3494 zdjęć
  • dodal: ma$lana , dnia 2023-05-07 obraz: 162941mmscamera_2023-05-02-11-46-43.jpg | opis:
  • dodal: accordaccordacc , dnia 2018-12-13 obraz: 1923411535305350501.jpg | opis:  Nowy nabytek
  • dodal: accordaccordacc , dnia 2018-12-13 obraz: 1920071535123291681.jpg | opis:  Nowy nabytek
  • dodal: Juzek , dnia 2017-10-16 obraz: 14273922406462_1546135478784104_5497155282544862188_n.jpg | opis:  >>>>>>>>>>>>>>>>>>
  • dodal: kociol1989 , dnia 2017-07-25 obraz: 22552120182964_1567268239980971_476342075_n.jpg | opis:
  • dodal: kociol1989 , dnia 2017-07-25 obraz: 22550520182788_1567268249980970_1657114456_n.jpg | opis:
  • dodal: kociol1989 , dnia 2017-07-25 obraz: 22544620427704_1573523792688749_473807602_n.jpg | opis:
  • dodal: RAFALRR , dnia 2017-03-16 obraz: 235708140.jpg | opis:
T W I T T E R     @ F I R E B L A D E _ P L
F A C E B O O K     @ F I R E B L A D E P L
Ostatnie rejestracje
w bazie
CBR 900RR SC33
CBR 954RR SC50
CBR 900RR SC33
CBR 1000RR SC57a
CBR 900RR SC33
CBR 900RR SC33
inny
CBR 954RR SC50
CBR 1000RR SC57b
CBR 900RR SC33
SONDA
Jak oceniasz strone?
 Super wypasik :)
 Dobra
 Średnia
 Słaba
 Beznadziejna
Wyniki
REKLAMA





O   S T R O N I E  |  S I T E M A P  |  C Z A T  |  K A N A Ł   R S S  |  F O R U M  |  G A L E R I A  |  R E K L A M A  |  K O N T A K T
Youtube Fireblade.pl miejsce na twoją reklme
.
Copyright (c) 2007-2022 by "Tytus", Serwis FIREBLADE.PL , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC82 | SC77 | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

.